Garantie


Defect bij ontvangst


U heeft uw bestelling ontvangen, maar helaas blijkt er een product defect te zijn.
Het beste is om direct contact met ons op te nemen via ons contactformulier, zodat wij zo snel mogelijk ervoor kunnen gaan zorgen dat u een correct werkend product van ons ontvangt.

Let op! Nooit zomaar een product retour sturen, u dient altijd eerst contact op te nemen met onze klantenservice.

Garantietermijn

Voor de merken K ö nig, HQ, basicXL is de garantietermijn 24(vierentwintig) maanden. De garantietermijn van 24 maanden gaat in vanaf de aankoopdatum. Deze garantie geldt onverminderd de wettelijke rechten die al van toepassing zijn voor u als consument. In geval van professioneel gebruik of daarmee gelijk te stellen gebruik is de garantie voor deze artikelen beperkt tot 12(twaalf) maanden. Voor overige artikelen gelden afwijkende garantietermijnen. Neem hiervoor contact op met onze klantenservice.

Korte uitleg wettelijke garantie
De wettelijke garantie betekent dat u altijd recht heeft op een goed product. Als een product niet deugt, heeft u recht op gratis reparatie, een nieuw product of teruggave van uw geld. Er is geen wettelijke garantietermijn in Nederland. Dit is omdat het ene product langer mee gaat dan het andere.

Garantieprocedure

Uw aangeschafte product op 1 van de webshops van Redhound is binnen de garantietermijn defect geraakt.

Volg nu de volgende stappen:

Stap.1.Surf naar ons < a href = "contactformulier">contactformulier.

Stap.2.Zoek uw ordernummer erbij van uw bestelling en vul deze in op het formulier. (1000XXXXXX)

Stap.3.Selecteer bij "Soort vraag" de optie "Defecten".

Stap.4.Omschrijf in het notitie veld het defect van het product en om welk product het gaat. Het liefste met een productcode / artikelcode erbij.

Stap.5.Verstuur het formulier naar onze klantenservice.

Onze klantenservice gaan voor u een RMA formulier aanmaken met een uniek RMA - nummer voor het gratis retour sturen van het defecte product.
Het kan een dag of langer duren voordat u deze informatie van ons ontvangt.
Op het rma - formulier staat ook ons speciale retouradres.

Per geval wordt er gekeken of u een vervangend product van ons ontvangt of dat het product voor reparatie in aanmerking komt.
U wordt hierover per e - mail bericht door onze klantenservice.